(English follows Japanese)

研究用計算機システム利用者各位

センターのご利用、誠にありがとうございます。

2024年12月27日(金)17時 から 2025年1月6日(月)8時30分 にかけての
障害および問い合わせ等への対応は、2025年1月6日(月)8時30分以降
となります。
ご理解のほど宜しくお願い申し上げます。

また、例年、繁忙期(12月~1月)はジョブが混雑するため、ご自身の予定通りにポイントを
利用できない可能性があります。
未使用のポイントは発行から6ヵ月後または当該年度末に失効いたしますので、計画的に
ポイントをご利用いただけますようご留意ください。
なお、今年度のポイント購入の締め切りは 2025年2月14日(金)となっております。

[問い合せ窓口]
九州大学 情報統括本部 HPC事業室
Mail: request@iii.kyushu-u.ac.jp


(This is translated using the AI translator DeepL)

To all users,

The response to the outage and inquiries from 5:00 p.m. on December 27, 2024 (Fri.) to 8:30 a.m. on January 6, 2025 (mon.) will be available after 8:30 a.m. on January 6, 2025 (Mon.).

During the busy season (December to January) every year, jobs are congested, so you may not be able to use your points as planned.
Unused points will expire six months after issue or at the end of the fiscal year, so please make a plan and use your points.
The deadline for purchasing points to be used this fiscal year is Friday, February 14, 2025.

[For inquiries, please contact]
HPC Working Group, Information Infrastructure Initiative, Kyushu University
Mail: request@iii.kyushu-u.ac.jp